K veškeré námi dodávané výpočetní technice zajišťujeme v plném rozsahu záruční i pozáruční servis. Servis je zajištěn vlastními servisními techniky, kteří jsou patřičně vyškoleni u dodavatelů techniky. Po celém území České republiky garantujeme dobu zásahu servisního technika do 24 hodin po nahlášení závady v pracovní dny. Servis většiny zařízení je prováděn výměnným způsobem.
Pro naše zákazníky běžně přebíráme pod svůj servis i zařízení dodaná jinými dodavateli. Jsme schopni zajistit kompexní pokrytí celého výpočetního systému zákazníka naším servisem včetně serverů, zařízení počítačových sítí, včetně rozvodů a kabeláží, pracovních stanic, grafických zařízení, tiskáren atd. Zajišťujeme i servis základního programového vybavení včetně správy síťových operačních systémů. Po dohodě jsme schopni spravovat i uživatelské programové vybavení.
V případě požadavku zákazníků zcela odkázaných na chod výpočetní techniky můžeme zajistit servis se zkrácenou dobou servisního zásahu, případně servis mimo pracovní dny. V tomto případě je servisní oddělení zákazníkovi k dispozici po 24 hodin denně, sedm dnů v týdnu.
Naše servisní oddělení zajišťuje servis všech běžnějších zařízení od serverů počítačových sítí, pracovních stanic, přes veškeré typy tiskáren až po specializovaná grafická zařízení a aktivní i pasivní prvky počítačových sítí.